Torsdag..

Dagen har gått snabbt.. Skönt. Släppte ut hästarna imorse eftersom det var vår utsläpps dag och sen så hade jag matte B. Näst sista matte lektionen i mitt liv, känns jävligt gött. Ska nog plugga lite matte i helgen så att jag sätter ett lite högre betyg på sista provet nästa vecka ;)
Efter det väckte jag nathalie som hade haft sovmorgon och då hade vi engelska och vi redovisade och det gick väll helt ok. Efter lunchen så stack vi till fjellare för att ha stall hela eftermiddagen. Egentligen skulle jag ha tömkörning, men eftersom det bara var jag och Emma som var där från vår grupp så skulle vi rida istället. Skulle först ridit Disco, men jag fick byta till Chitroon :D min lilla bäbis Chitroon! Då vart jag glad haha.
Men jag & natha ville inte rida dressyr så vi frågade Sjaunja ifall vi kunde rida ut istället och det gick bra. Moa och Emma hängde på också. Så vi hade värsta chill turen i skogen, red typ kolmilan. Värsta härligt.
Efter stallet så tog vi algen och nettans cykel och cyklade upp till vårt stall och fixade våra hästar. De fick ta det lungt idag eftersom att de blev vaccinerade igår. På vägen hem så fick vi ett samtal från Anna om att hennes kompis hade ramlat av och hästen kom i full fart mot stallet. Så vi cyklade iväg och fångade hästen och sen kom anna i full galopp på rocky. Så då skulle jag tydligen rida rocky bort till skogsvillan när anna red den andra för att vi skulle möta upp hon som ramlat av där haha :)
Sen stack jag & nathis och käkade och nu har jag skrivit klart min engelska och kollar lite fälttävlanshästar som är tillsalu i england :0)
8 åring som går enstjärnig.
6åring :)  Donnerhall prinzess

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha men det va inte så farligt att rida Rocky eller?;)



ni va söta:D

2010-09-30 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0