Skåne nästa helg

Nästa helg är det dags för tävling igen!!!

Åker till tågarpsortens ryttarförening för att rida DM i fälttävlan. Typ taggaad! Så nu ska jag bara lära mig det nya programmet också så att jag inte är helt efter med det!

Åker hem med Chino på lördagen, så passar jag på att klippa primma osså när jag är hemma och sedan åker vi neråt mot lund/landskrona på söndag morgon!

Kommer iaf att rida för Dagstorpsortens Ryttarförening i tågarp, bye bye Laholmsortens Ryttarförening. Eller jag rider för båda klubbarna året ut sen till nästa år får vi se om jag rider för Dagstorp eller Falkenberg, lite beroende på Lag SM laget i fälttävlan :)
   Bild ifrån kalmar =)
TAGGA tävling nu!


Kommentarer
Postat av: Aaanna

SKÅÅÅNE IS DAH SHIT :D



Lycka till tror du vinner ;):D

2010-09-16 @ 13:15:25
Postat av: Isabelle weber

Haha eller hur :D aah får hoppas det va :D

2010-09-21 @ 00:04:21
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0