fan vad jag är dålig..

seriöst jag är nog sämre än sämst på att uppdatera här. Men snart kommer iaf min nya dator och då ska det bli ändring på det hela haha. Annars flyter allting på som vanligt. Chino fortsätter i rätt banor och går bättre än någonsin.
För er som inte vet ska jag snart berätta om hur det gick på tävlingen i söndags, jag var nämligen och tävlade fälttävlan då och även junior DM.
Ska bättra mig på att uppdatera iaf.
Idag har varit en väldigt slapp dag, typ haft engelska och sen historia prov och sen i eftermiddags hade vi bara ridning. Red Karill då ett dressyrpass. Hade inga höga förväntningar då jag hört en hel del om hur den hästen skulle vara, men det gick faktiskt bättre än jag trodde :) Han var riktigt fin i öppnorna! Sjaunja sa till mig att det var kul att se att till och med han kunde gå bra trots att man inte trodde det och jag hade ridit bra så det var ju kul.
Chino fick skrittas en liten tur idag i skogen och jag red tsm med natha & anna. Men skritta vet jag inte om han gjorde så mycket, tycker mest att han stutsade hela tiden, men han har mycket energi och han vet väll inte riktigt hur han ska göra av med allt haha :)NP09D <3

Kommentarer
Postat av: olle

Vilken snygging :D<3

2010-09-28 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0