dags att uppdatera lite kanske?

Ja, uppdatera var just något som var längesedan jag gjorde haha. Har till största del berott på min dator. Jag råkade ju trampa på min dator så den gick i sönder och jag får inte min nya förrens i oktober. Mamma kom hit med pappas enda laptop i tisdags men det funkar ej för den bara dampar.

Men allt rullar på så fint så. Chino går riktigt riktigt bra nu, fruktansvärt kul för allting funkar exakt som jag vill nu. As nirr.

Dock råkade jag & tiny få vår första prick för ngn vecka sedan. Typ vi blåste fan ingenting ca. 0,64 men vi åkte fast på det ändå. Vi hade iaf trevligt där vi satt hahaha. Strandfesten var den sämsta i historien så vi gick iväg och satte oss o drack på annat ställe ;)

Var inne i halmstad till 4 på natten typ förra helgen och hade det trevligt fastän det var mkt kallt. Vi har faktiskt varit inne i halmstad en hel del den senaste tiden. Jag &  natha var där senast i tisdags och lunchade på resturang och shoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0