Söndag.

Jag & anna vaknade vid 8 igår. Chillade lite på det och kollade tv. Sen ringde min Pappa och sa att dem skulle komma hit vid 11 eftersom jag var sjuk och sånt. Så typ städade lite på rummet men det var redan ganska välstädat så det gick snabbt.

Åkte iväg till Falkenberg och gick ut & åt då. Grillad lax, mums typ! Hade jätte trevligt och alla i hela familjen var med, wow haha! Det var typ länge sen alla var hemma och ute tillsammans och åt :) Åkte och handla sen och därefter åkte vi till stallet.

Pappa var ju självklart tvungen att hälsa på Chino, hans lilla ögonsten är det verkligen. Ganska gulligt. Pappa älskar Chino verkligen haha!

Anna sötnosen hade mockat och fixat hö till båda hästarna så det var bara för mig att ta in Chino&Zäzz och fixa krafften. De fick vila idag dels för att de gått ganska mycket och dels för att min huvudvärk kom tillbaka och jag hade feber på kvällen igen.

Kolla på film med Anna sen till klockan 02;00 och låg och snacka ett tag därefter :) mys dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0