sjuk

Anna har precis stuckit till sin mentorsgrejj och nu ligger jag här själv med huvudvärk & feber. samt halsont. Men mamma köpte ju halstabletter igår på apoteket till mig så får väll ta en sån. Men typ spyr på dem för de smakar så jäävla stark mint. Jag hatar mint och jag hatar när det är starkt..

Men nu ska jag ligga här ett tag och tycka synd om mig själv. Jag tycker faktiskt jätte synd om mig själv.. typiskt mig. Imorgon ska jag iallafall gå till skolan, med eller utan huvudvärk. Och jag SKA rida min häst ikväll för det måste jag om vi ska iväg på fredag :) Så det kan inte mina föräldrar säga emot :D

Jag, Mim & Nathis när vi skulle typ visitera/palpera och leta efter olika ben och muskler på hästen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0