Söndag

Var ensam hemma när jag vaknade i söndags också haha. Stora syster i stockholm och resten av familjen iväg på tävling :) Typ chillade och så fram tills klockan 12. Då kom de hem och så käka vi sen så packa jag ihop mina grejjer. Hela morgonen typ försökte min ena katt döda mig?

   Lille herr nilsson, han är ganska söt trots att han är dum.

Var ute i stallet vid kvart i 2, typ packa in alla mina saker och så, slapp mocka haha :D Åkte upp till össjö sen. där jag tränade för min tränare. Han var verkligen fin idag. Lyssna grymt bra & vilken galopp jag fick i honom. Helt underbar, finns inte mycket mer att säga än att jag var riktigt riktigt nöjd och det var min tränare osså.

Därefter tränade jag Sunman. D-ponny imp. Usa 6 år. Första gången han hoppade terräng och han var ju klockren! Busade lite i början men sen var han skit duktig! Gick i vatten och så också! Han gick inte så länge eftersom det tar väldigt mycket mentalt på dom att vara ute på terrängbanan de första gångerna även om de är fysiskt starka.

      

Åkte upp till skolan sen efter träningarna. Hade dock gärna stannat hemma ett tag till och bara ridit och chillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0