Lång tisdag.

Den här dagen har verkligen varit lång. Imorgon ska jag faan till skolan asså. Sjukt trött på att bara ligga hemma och inte göra någonting alls. Hade som tur var sällskap av min lilla Nathalie idag <3 Vi kollade på OC största delen av morgonen och sen så har natha städat lite och jaa vi har inte gjort mycket grejjer.

Var i stallet nu på kvällen och fixade och red. Chino fick gå slingan samt lite på galoppbanan. Han är ganska topptaggad nu men går riktigt riktigt bra. Igår började han som en idiot när jag skulle rida men fyfan vad fin han var sen. Gick riktigt riktigt bra.

Efter att jag ridit Chino idag så fixade jag till zäzz och sen så väntade jag på Anna så skjutsade hon mig hem. Nu chillar jag med nathis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0