Gårdagen.

Igår var jag faktiskt riktigt duktig! Gick upp vid halv 8 och så tog jag med mig tilda(en liten hund) och så jogga jag 4 km, duktig värre! och sen såg gick jag dessutom 4 km och red 5 hästar.
Chino var jätte fin men han hade stundtals dampanfall. Han hade ingen bomull i öronen igår och det blåste o lät ganska mycket så han fick ju lite flipp men aa nöjd med honom ändå.
Prinzess var en jävla bitch först och skulle bråka och ha sig och sparka och bocka men det släppte sen och då blev hon jätte fin faktiskt. Hon tar inte stödet riktigt på bettet ännu men det kommer snart tror jag. Har redan blivit mkt bättre iaf.
Manne var jätte fin och jobbade på bra. Speciellt i galoppen var han väldigt mjuk och lösgjord och galopperade igenom hela sig.
Rocky var lite käftig i början men sen så släppte det och han blev riktigt fin. Speciellt traven. Lösgjord och fanns lite register i traven då.
Axa var fin, han inte rida henne så länge eftersom det började bli ganska mörkt ute på fältet men jag red igenom henne i skritt, trav och galopp.
Sen så cyklade jag hem på algen hahaah, och så käkade jag tacos med Nathalie & Tiny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0