tiden går snabbt

Här går veckodagarna på repeat = Vakna-Skola-Stallet-Data-Umgås-Sova. Nu är det fredag igen, veckorna går så fruktansvärt snabbt. Började morgonen med nationellt prov i engelska som gick jätte lätt och därefter historia som är desto segare. Nu ska jag slänga på mig ridkläderna och gå bort till Emma så ska vi promenera ner till stallet. Ska hoppa idag, hoppas jag kan rida Chitroon :D Min lilla bäbis. Sen så blir det göteborg ikväll :D

Oj får snabba nu, ska vara hos emma om mindre än 5 minuter ahha!

 Slänger in en bild på mig & "lilla" Achlum från i somras. Världens finaste 5 åring <3


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Vem är chitrooon????

2010-11-20 @ 21:23:04
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0