Tävling & skolmästerskap?

   

Är lite sådär GANSKA mycket tävlingssugen nu.

Men som tur är så ska jag ju snart tävla faktiskt. Hade önskat att det var fälttävlan, men det får vänta tills i mars för den säsongen är över för detta året. För mig blir nästa tävling den 1 december. Är ledig från skolan och ska åka och rida 110 110. Ser framemot detta väldigt mycket.
Egentligen var det en unghästtävling men sån tur som jag har så har dem öppnat den för äldre hästar också så det ska inte vara några problem att åka dit. Tror dock det bara är clearround bedömning men det gör inte så mkt. Jag vill bara komma ut och hoppa lite.

Samma dag som jag ska dit så är det ju då skolmästerskap på kvällen också. Iom att jag läser specialidrott fälttävlan så är det obligatoriskt för mig att rida banhoppningen på måndagen och dressyren på onsdagen. Pratade med peppe om det och för hans del var det ok men jag var tvungen att prata med maud delling också och hon kommer nog inte tycka att det är lika ok. Så får se hur jag gör, funderar nästan över att kanske rida Chitroon på skolmästerskapet istället för Chino i sådana fall. Fast sen så hade jag ju faktiskt kunnat rida skolmästerskapet på Chino också för han blir knappast så trött av att hoppa 2 110 på morgonen så att han inte kan gå ett dressyrprogram på kvällen.

Jaja, får väll se vad jag ska göra då.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0