Skåne, jag är tillbaka!

 Igår vid halv 5 så kom mina föräldrar för att hämta mig & Chino så att vi kunde åka hem till Skåne över jullovet. Kändes faktiskt väldigt skönt att få komma hem ett tag. Sen den 15 agusti har jag typ bara varit hemma 2 gånger så har varit borta ett bra tag.

Innan de kom så städade jag rummet och fixa fint så att det är kul att komma tillbaka sen, man vill ju inte direkt komma tillbaka och det första man måste göra är att städa..
Evelina åkte redan tidigt på morgonen :( och bara en liten stund därefter så åkte Nathalie. Aldrig kul, men vi ses ju på lovet ändå. Det är väll det som är det värsta när man bor på internat så här, att man åker ifrån varandra ganska lång tid över julen och sommaren.

Vid 6 var vi hemma i stallet och ställde av Chino som alltid är lika glad över att komma hem, han trivs så bra :) Annika hade varit världens bästa och fixat en box åt honom och lagt in massa hö. Satte in mina grejjer och sen kolla jag lite vad det var för hästar&ponnyer som fanns hemma.
 

Käka middag med hela familjen sen på kvällen och därefter såg vi på en film.. Fick ett trevligt välkomnande av våra två katter osså, det första de gjorde var att anfalla mig och bita mig i benet båda två.. Måste säga att jag än en gång har konstaterat att de hatar mig.


Idag så blir det shopping och sen ska vi iväg på middag i helsingborg. Imorgon ska vi ha gäster, big nooo! so boring haha. Känns bra att vara hemma iaf :) Kastar in lite bilder ifrån när jag varit hemma under året :)

        

       Jag&tilda                              Chino                            Elsa&Zento och Jag&Chino             Jag&5-åring

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du på en gård, är det eran gård på bilden? :)

2010-12-24 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0