Lungt

Vilken lugn vecka asså! I måndags körde pappa mig tillbaka till skolan och så hade jag utvecklings samtal. Det gick jätte bra och min lärare sa även att jag hade enormt stor känsla när jag red och var riktigt riktigt duktig och en talang. Det är ju alltid kul att höra.

På eftermiddagen hade vi bara ridning så då hopptränade jag med Chino. Kan ju säga att Chino var ganska stark och låg på rätt bra.. Men han var fin. Förutom ett litet misstag från min sida så gick allt toppen. Hade typ 3 hinder på medelinjen som stog snett så de hoppade vi först i ett S och sen så vände vi upp längs medellinjen och hoppade på en rak linje då alla hinder stod snett och det gick jätte bra.

Idag är jag ledig fram tills 12:45, väldigt skönt! Vaknade redan vid 8 och det gjorde Natha med så vi har varit uppe sedan dess. I eftermiddag har vi bara ridning på schemat så det blev ännu en chill dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0