Förra helgen

Denna helgen har det inte hänt så där värst överdrivet mycket asså..

Fredag och lördag tillbringades på skogsvillan med nettan. Var allmänt mysiga dagar bara och chilla och städa lite och kolla filmer.

Idag åkte jag hem till skåne för att gå på middag, var väll ganska trevligt men även ganska uttråkande. Åkte därefter hem till Vejbystrand och har snackat och kollat film nu på kvällen. Imorgon åker jag tillbaka till skolan och då måste jag snacka med rektorn och mentorn ang. att jag behöver vara ledig en del under vårterminen. Behöver nämligen åka till stockholm 1-2 gånger varje månad.

Så ny vecka och nya tag. Har sett fram emot denna veckan länge, början på något riktigt bra! Nya mål och satsningar och så får vi se vart det hela leder. Mycket spännande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0