tillbaka till halmstad

Tillbaka i halmstad nu. Nu när jag väl är här känns det bra. Vi bor fett nice. Seriöst, vi har ett eget hus!! Bor med de bästa; Nathalie, Tiny & Frida! Jag & natha har fått ett stoort dubbelrum som vi nu håller på att inreda, fast det fick bli en liten paus för vi orkade inte fixa så länge haha :) Vi har även varit så pass duktiga att vi installerat mitt Wii och spelat lite ;)

Kändes så fruktansvärt underbart att träffa mina underbara brudar idag, fy vad jag har saknat dem! De betyder så fruktansvärt mycket för mig <3 Blir väll myskväll idag :D

Chino står brevid sin lilla prinzess nu och har det bra :) Dåligt är dock att vi har fått så många 1;or i stallet.. jaja,det kommer väll bli bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0