Reegn

Skolan gick snabbt idag. Känns som att dagen typ regnat bort bara. På eftermiddagen hade vi stall så vi skulle  börja sätta igång hästarna och jag red fairytale. Inte lika hemskt som jag förväntat mig haha, men hon gick bra.

Sen så pratade jag med peppe om specialidrotten för vi har snackat med skolan om att vi tycker att specialidrotten är väldigt oorganiserad då det är så stor nivåskillnad på de som rider i grupperna och en del till. Så det skulle tydligen bli ändring på det nu. Bra tycker jag.

Därefter fick vi skjuts till skolan av palle och vi typ chilla ett tag innan vi käka. Fick skjuts till stallet sen också, nice.

Chino fick gå lite i ridhuset idag för vädret var ju inte direkt med oss. Han gick bra och red mycket mjukgörande&galoppombyte. Därefter typ fick han bada lite och såklart fläta svansen & linda benen. Täcke på och sen in i boxen ;) Sen chilla jag & natha lite i stallet och fixade prinzess som blev så fin så.

Sen hade vi faktiskt CYKEL så jag cykla och natha åkte ;) jag är faktiskt rätt bra på att cykla, eller vad säger du natha? ;) Vi tog några äpplen från en trädgård på vägen hem som smaka skit. Usch, haha. söta lilla natha första dagen när vi börja på plönninge 09 :) <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie Udén

Hahah underbarT! och prinzess blev as cutie <3

bäst är du på att cykla med!!! ;o naat....



Jag ser smal ut på den bilden ;o o neger typ ;) <3 love you

2010-08-17 @ 21:29:51
URL: http://nathalieuden.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hahaha att hon blev :D och jag är fan bra på att cykla du vet ;)

Du är smal nu med !!! älskar dig <33

2010-08-18 @ 07:12:18
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0