Onsdag

Typ världens segaste skoldag, jag menar matte B, svenska, engelska prov & historia a? hur kul låter det egentligen? usch och fy, men jag överlevde. Efter skolan träffades en stor del av klassen hos oss och vi typ försökte få tag på lite sponsorer. Fick ihop typ 3 st än så länge iaf :)

Halv 6 gick jag & natha till aulan för att vara med på special idrottsmöte. Det var typ väldigt onödigt.. Kollade 2 filmer, maud & peppe snacka lite och sen snacka vi enskilt med peppe.

Red Chino i ridhuset nu på kvällen tillsammans med natha & frida. Chino var jätte fin, så taggar för träning imorgon :) Ser även framemot att tävla på söndag!! jag & mr. DeNiro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0