hoppning

Chino gick jättebra idag, hoppade inte så högt, mest så vi fick till några bra språng på en liten bana och så att han fick göra något skoj. Självklart hoppade han hus, allt funkar väldigt bra nu. Vi känner varandra utan & innan.

Amanda hjälpte mig med att höja hinder och fixa avstånd, tack så mycket :) Mamma däremot var ju bara jobbig som vanligt ska hon säga emot mig hur högt och brett och allt som jag ska hoppa -.- Men efter att jag skällt lite på henne och sa att det var min häst och jag gör som jag vill med honom så fick jag i alla fall min vilja igenom :)

Avslutade med en liten bana där kombinationen låg på ca. 130 och det känns så himla lätt på honom. Inga höjder är något problem med honom. 150 känns litet och hoppa med honom. Fattar ni? vilken häst..

Hann inte ägna så mycket tid åt honom idag dock, lite dåligt samvete för jag hann inte det igår heller =( då pussa jag bara på honom för alva ryktade, flätade & lindade honom. Men de kommande dagarna får jag väll pyssla om honom desto mer :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah, din mamma är roolig. hahah :D saknar dig weber. <3

2010-08-19 @ 20:49:19
Postat av: Isabelle Weber

Hahaha min mamma är inte rolig x) Saknar dig med :)

2010-08-20 @ 22:40:21
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0