Äntligen helg.

Igår gick chino riktigt bra. Fick exat det tryck och tramp jag vill känna i dressyren på honom och rätt form! Perfekt helt enkelt. Kändes verkligen bra inför tävlingen på söndag :)) längtar så mycket nu. Startar dressyren 09:24 på söndag, håll tummarna då :) sen hoppningen borde jag ha startat innan 10 och terrängen går ju senare på dagen.

Denna dagen har i stort sett bara varit helt meningslös. Jag & natha gick och käkade frukost som vanligt vid halv 8 och sen så började vi första lektionen med redovisning i aulan. Det gick bra. Sen så hade vi svenska som vi inte behövde vara på och efter lunch hade jag matte.. Matte b.. Vad kan jag säga om matte, jag och matte går helt enkelt inte ihop. Fyfan jag blir typ deprimerad av det :(

Jag&natha städade o fixade lite på vårt rum så det blev riktigt mysigt. Därefter fick vi låna josefines moppe och åkte till matöppet först och därefter till granngården för jag skulle köpa glucosamin. Men istället blev det skimmelshampoo och broddgängare.

Sen skritta jag & Natha ut i världens ösregn, snacka om att vi var blöta sen eller? Jag&Colour your dash i sommras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0